21/12

Heej^^
nu sitter jag här hemma hos heidi å lyssnar på musik:)
fick sova ganska länge idag,men de vart inge ånge:( bara för att jag var tvungen att stanna hemma å passa den jävla julskinkan:/ å jag som trodde att jag skulle få träffa Älsklingen min<33:( men nee så vart de inte..
men som tur får jag träffa han imorn:) hoppas jag på iaf:D hihi
fick veta att heidi å tobbe ska dit med:) så man ska kanske gå med dom + oscar:D jippi
får se om man hittar nån julklapp åt han,de är ju självklart att man ska köpa en julklapp åt han:D
sen vet ja inte vad som händer kanske ska prata ihop me heidi om att vara med henne,tobbe å oscar efter att vi varit där å  julshoppat xD vore roligt de^^
å fortfarande så längtar man till Julafton 8D
men de är inte många dagar kvar nu^^
men de var allt för tillfället..
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0