10/2

Heej^^
nu sitter jag på skolan å väntar på att vi ska börja lektionen nångång:/ de är fortfarande 20 min kvar,men de känns som att de bara är nån minut kvar och de är bara jag här fortfarande,men är inte så konstigt,kom hit med 7 bussen för älsklingen sov hos mig sen i söndags:) så jag åkte med den tidiga bussen med han dårå^^
resten av  klassen kommer väll om några minuter kanske så man blir inte ensam då:) hihi
idag händer inte så mkt,har 3 lektioner idag sen ska jag nog hem å tråka,kanske vila ett tag å lyssna på musik...
hmm,kanske snacka me Sara om vi ska ta en promenad idag,vi har tänkt göra de hela helgen men de har varit så dåligt väder så man inte har vilja gått ut nästan:(
I helgen har jag haft de rätt så roligt,iaf i lördags,Sara kom hem  till mig med morötter å dip:D osså hade jag lånat sing star av  Peter så medans mamma å pappa va hos han så stog jag å Sara sjöng,vi hade de jätte roligt:D men nu ska jag dra ut å röka kröka me Sara,sen blir de lektion;)
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0