6/1

Heej alla =)
jaa nu är lovet snart slut uscha,vill va ledig lite längre,tycker att man inte har hunnit göra så mkt under lovet,även fast att man har gjort rätt så mkt ändå xD hehe
julafton har ju varit å nyår =) då hade man de roligt kan ja lova,va hemma hos bettan på fest,me några kompisar^^
har inte haft så roligt på länge:/ de får bli lite ändring i livet tro ja,man lever bara en gång ju så man måste  ha roligt så länge man lever ju =D hihi jag har också varit hem til älsklingen 2 helger irad =) har haft jätte roligt,vi har åkt skoter,titta på film,spela tv-spel m.m.
idag har ja inte gjort så mkt,vakna 20 i 1 idag xD hehe sen gick jag å möte heidi å tobbe,vi stog å prata lite sen gick man hem å satte sig vid datorn,kollar efter en tung piercing å lyssnar på musik^^ senare ska jag kanske va me sara,får se hur de blir är trött idag så man kanske stannar hemma å tar de lungt idag :/ man kanske kan pröva ringa älsklingen =) hihi
men aa de va de xD nu ska jag fortsätta leta efter en piercing till tungan=)
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0