8/1

Heej,nu sitter man här ensam å tråkar:(
idag har man inte haft den bästa dagen precis:/
första skoldagen efter jullovet,å jag bråkar med älsklingen<3 vi var nog nära på att göra slut:'(
jag satt på lektionen å grina å på rasten,men som tur hade jag mina kompisar där,som stötta mig,älskar er alla<33
visst de är bättre nu,men är inte på så bra humör än,har nästan lust att bara supa mig full!! så jävla illa va de för mig:(
men inte tänka mer på de nu inte...
på lördag så fyller moster Malin år:D<33
hoppas på att få åka till henne då:) saknar henne,träffar henne knappt längre:(
men får se hur de blir^^
ikväll kanske man bara blir hemma,men sara å heidi å tomas alla 3 har frågat om vi ska göra något,men jag vet inte hur ja ska göra:( eftersom vissa inte gillar en annan :S
bäst att man stannar hemma kanske...
men de var all för denna sorgsna dag
puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0