Tisdag!

Sitter nu på skolan å har lektion me Karin våran kära fjortis till lärare! xD
Sen har vi fäbojäntans lektion!!:( vill inte!!
Jaa de va ett tag sen ja skrev på bloggen,har inte haft så mkt tid till det,antingen så är man inte hemma elle så har man besök å då vill man ju va social me dom!:D
men nu sitter ja här å berättar om min helg,ja i helgen så hade jag nya sambosar xD
Sara,Tomas å David sov hos mig hela helgen,de va rätt så roligt!:) vi titta på mkt tv,lyssna på musik å hade allmänt roligt!:D Men nu har man bara den här veckan kvar sen är de äntligen LOV!! Fan va skönt!:D vet inte riktigt vad som händer då,men hoppas på nå roligt^^ Nee nu ska jag hjälpa till med dekarationerna som vi ska ha på fredag,vi ska ha HALLOWEEN DISCO för barnen då!:) Puss hej


                            


Kommentarer
Postat av: heidi

Fest nästa fredag hos maria du och sara är bjuden kom !;D

2009-10-20 @ 11:20:33
URL: http://heidichristina.blogg.se/
Postat av: Maria

Du vet väll en sak som du ska göra på lovet? Komma på Heidis och min Hallowen fest på fredagen, den 30! :D Kram

2009-10-21 @ 15:34:54
URL: http://annamariaericajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0