Love all my best friends<3

Idag vakna man typ vid 11 tiden imorse,sov i viken hos Sara's mamma eftersom vi va kattvakt:P
Vi klev upp,gick ner å åt lite frukost,sen checka vi lite på datorn å sen hamna vi framför tv:n :D hihi
Vi satt där ett tag å kolla,men fanns inget speciellt på tv:n sen på en kanal så va de en film''Eragon'' så vi satt å kolla på den sen så börja Sara laga mat''Kyckling'' mmmh va gott:D hon försökte få tag på hennes mamma så vi fick reda på när hon skulle komma hem,ho skule va hemma typ vid 5 men hon kom typ vid 6 tiden,innan de så åkte vi en snabnis hem till mig å hämta lite pengar,sen åkte vi till shell å köpte lite''snacks'' ;D
Sen kom vi tebax till viken å vänta på att Mia''sara's mamma''
Hon kom så åt hon lite,sen körde Sara mig till Peter för mamma å pappa va där,va där ett tag tills Sara ringde för hon va på väg till mig,så ja gick hem å tog de lungt tills hon kom,vi gjorde varm choklad å kolla på tv,sen ringde vi till tomas å fråga om han ville komma en stund,men han kunde inte gå så vi gick till han iställe xD kolla hur d såg ut eftersom han har flytta in på min gata,de va rätt så fint,men lite stökigt eftersom dom börja flytta dit alla saker igår xD men men,sen följde han me oss till mig så vi drack lite kaffe å satt ute å rökte en liten stund å hade roligt:) sen va han tvungen att gå hem,så de vart bara jag å Sara,men hon åkte hem efter bara en liten stund.
Fick också reda på igår att de va fest i Ånge å mina kompisar va där å hade roligt å fresta mig!!:( men ja va me Sara å de va roligt/mysigt de me;D
men va inte så roligt när dom ringer till en å säger att de är fest när man inte kan komma:/
Men jag älskar dom ändå!! 8D
 nee nu måste ja sova,är så jäkla trött xD  haha
men sov gott å sov så sött^^ Puss hej<3

                                         Love you all my''sistars''<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0