Momma 60 år<3

Idag har varit en av de sämsta dagarna i mitt liv!! Kommer til skolan å har ett prov i Naturkunskap som man FAILA STORT!! Hade samhälle me,där vi prata om droger missbruk m.m. Våran lärare''Ture''fråga om vi kände någon som har hållt på med narkotika å självklart så börja tänka på dig,förstår inte vrf du gjorde de<3 Heidi fråga om ja skulle me till ånge för hon skulle lämna några saker till en viss person så jag sa att ja kunde de,självklart så följer ja med å stöttar henne,men sen när man nästan är hemme så ringer mamma å ber en att strycka massa kläder:@ så jag kunde inte följa med till ånge som jag ångrar så mkt att ja inte gjorde:'( skulle åka till min mormor idag å gratta henne också,men när pappa kommer hem så säger han att dom inte är hemma?!:O jag ringer till momma å fråga va hon gjorde å de enda svar mn fick va att hon va borta å kommer hem imorn kväll:( vart jävligt ledsen över de,kom en tår på grund av de:'( fatta inte att du är så jävla barnslig,kan du inte bara prata me henne så allt blir bra,allt går ju ut över mig å syrran:'( jag orkar inte med det längre!!! Förlåt igen Älskling att ja inte följde med!!:( ÄLSKAR DIG GUMMAN<3 pussar


                          

Kommentarer
Postat av: Heidi

det är lugnt gumman det gick bra :D <3

2009-09-23 @ 18:52:17
URL: http://heidichristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0