Skapande verksamhet:)

Idag så har klassen haft skapande verksamhet,som vi kommer ha hela veckan ut:D
Å idag har vi målat färgton cirkeln å sen blandat alla grundfärger,de va rätt så roligt^^
När vi hade rast så stog jag å Sara å sjung å dansa i klassrummet xD haha
När vi va klar me allt så fick vi sluta så vi gick ner till konsum å sen till station:)
Så nu är man hemma å tar de lite lungt,ska snart laga mat åt mig å syrran,sen kanske man drar upp till Sara,undra om man kanske ska ta å ringa Heidi å se om hon lever:D
Å igår så va jag å klippte mig,men vart missnöjd,jag visa en bild för ''frissan'' på hur ja ville ha det,men de vart absolut inte så :( ja va så deppig igår pågrund av det:/ Saknar mitt långa hår:(
Men imorse när jag fick fixa till håret själv så dög de lite iaf^^hihi
Men nu måste ja gå å laga mat;) Puss hej<3


   
                              FÖRE

                
 
                             EFTER                                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

blev väl bra? =)

2009-09-30 @ 22:53:11
Postat av: Saber

super fint jue! =)

2009-10-02 @ 13:46:11
Postat av: Agnez

Men det vart ju fint!^^ Och det växer ut snart igen satt var inte så deppig! ;D

2009-10-11 @ 15:00:04
URL: http://agnezzthecookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0