Onsdag 3-februari:) I LöVe him!:D

Sitter nu hemma hos David:) Har sminkat mig å fixat mig så ja är helt klar,väntar nu bara på att vi ska gå till bussen för att åka till skolan,ska prata me syon idag om min praktik,sen har ja nog inge mer att göra där idag så då får man väll vänta tills tåget/bussen kommer,som inte kommer förns kl 1:/ inge kul:( Och imorn åker gullungen min:( Hon ska till Västerås för Petra fyller 20 år!:D Grattis till henne!;D men hon kommer hem på måndag nästa vecka:) så ikväll bkir det en sista kväll me varandra:( men ja får nog träffa henne imorn på morgonen innan hon ska till tåget:D nee men nu måste ja pinka innan vi ska gå^^ puss hej<3


                        
                                                           Bye Bye Birdie!:(


                               
                                                            I LöV Him!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0