16/6

Sitter nu hemma och lyssnar på lite musik medans min Älskling åkte hem en snabbis för att hämta något:/
Men men han kommer väll snart och då ska vi upp till sara och kolla på en film,de va länge sen vi gjorde de,nu när det är varmare så är vi för det mesta bara ute:) som ja tycker är roligt:D hihi iaf så har ja äntligen beställt en tid hos tatueraren i ånge för att göra min tatto som ja fick i födelsedags present å de va ett bra tag sen man fyllde år,men de händer nu iaf nästa vecka på tisdag kl 12,är så nervös över det,de är förstås min första å inte så konstigt att ja är nervös,men längtar:D Å idag så kom Bettan å väckte mig och david å va här ett tag innan hon skulle till en kompis:) de va roligt att träffa henne,de va ett tag sen man såg henne:/ sen va man hemma hos farmor jag,david å kika och hjälpte henne med lite saker,sen när vi va typ klar så fick vi jätte god mat:D ''MUMS'' hihi^^ de va lite utav min dag iaf:)
Blir nog mer snart;)


ÄLSKLINGEN & JAG!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0